همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: با توجه به کاهش درآمدی که در پیش داریم، باید مدیریت درستی داشته باشیم و در سیاست خارجی و داخلی تجدید نظر کنیم.

وزیر بهداشت

به گزارش ایسنا، سید حسن هاشمی در محل افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی در نیشابور گفت: دولت را نه از باب غفلت که از باب واقعیت باید بپذیرد که تقاضای فراوان با عقب ماندگی‌های مزمن وجود دارد.

وی افزود: به هر حال می‌شود گفت، همین که هست بالاخره خودتان رای دادید؛ ماهم مدیران را منصوب کردیم بی‌خود روح و روان خود را اذیت نکنید، با این که هستیم و با کاهش درآمدی که در پیش داریم باید مدیریت درستی داشته باشیم و در سیاست‌های خارجی و داخلی باید تجدید نظر کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:خوشحال هستیم که یکی از مجهز ترین دانشکده‌های پرستاری کشور را افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: درباره تبدیل دانشکده به دانشگاه پزشکی،باید گفت که با اسم، چیزی درست نمی‌شود و هیچ دانشکده‌ای تبدیل به دانشگاه نمی‌شود و در عین حال قوانینی هم وجود دارد؛ دانشگاه را فقط شورای انقلاب فرهنگی می‌تواند تصویب کند و ما در حد دانشکده می‌توانیم کمک کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که نیشابور استعداد بالاتری نسبت به شهرهای دیگر خراسان دارد؛ اظهار کرد: ما تا بیمارستان مجهز نداشته باشیم فقط تا دوسال اول دانشجو را می‌توانیم تامین کنیم.

وی گفت: قانون بودجه سال 98 در حال تدوین است و نماینده‌های نیشابور بیش از نماینده‌های دیگر پیگیر خواهند بود. از آرزو های خودم نیز این است که اینجا یکی از قطب های علوم پزشکی شود.

کد خبر 415638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha