چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه گفت که اعمال تحریم، تهدید و حمایت از تروریسم از ویژگی‌های اصلی سیاست آمریکا است.

اسد: اعمال تحریم و حمایت از تروریسم سیاست آمریکا است

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری سوریه، اسد روز چهارشنبه در دیدار با ریچارد بلک سناتور مجلس سنای آمریکا در دمشق اظهار داشت: برای آمریکا فراهم کردن صلح به جای ادامه دادن به جنگ افروزی و بر هم زدن ثبات در کشورها سود مندتر است.

سناتور مجلس سنای آمریکا نیز سیاست های دولت خود را در خاورمیانه اشتباه توصیف کرد و گفت: این سیاست ها سبب شده ملت های منطقه نسبت به آمریکا اعتماد خود را از دست بدهند.

این سناتور آمریکایی اظهار داشت: ملت و مسئولان آمریکا برای تحقق منافع کشورشان باید در راستای تغییر این مسئله تلاش کنند و اعتماد را بازگردانند.

وی ابراز امیدواری کرد که بار دیگر صلح و ثبات در سوریه برقرار و تروریسم از خاک این کشور بیرون شود.

این سناتور آمریکایی شب گذشته نیز با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

سناتور مجلس سنای آمریکا در این دیدار نیز تاکید کرد که سوریه در مرحله نهایی تعیین کننده جنگ علیه تروریسم وابسته به سازمان القاعده است.

وی تصریح کرد: در بازدید از مناطق مختلف سوریه برای من واضح بوده که شهروندان سوری تمایل به آشتی ملی و بازگشت به مناطق آزاد شده که قبلا در اثر حملات تروریستی مجبور به ترک خانه های شان شدند، دارند.

کد خبر 415547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha