همشهری آنلاین: کودکان برای سالم ماندن، تمرکز در مدرسه و انجام بازی‌های ورزشی به ناهارهای مغذی نیاز دارند.

lunch

برای تهیه ناهار سالمی در مدرسه برای کودک به این نکات توجه کنید:

- وعده‌های غذایی برای تمام طول هفته را تعیین و برنامه‌ریزی کنید. جعبه ناهار کودک را باغذاهایی پر کنید که باعث رشد سالم و حفظ وزن طبیعی او شوند.

- کودکتان را ترغیب کنید تا در بسته‌بندی غذا به شما کمک کند. این کار به آموختن عادات همیشگی برای تهیه وعده‌های غذایی سالم و متعادل کمک می‌کند.

- بر چهار گروه غذایی اساسی متمرکز شوید: میوه‌ها و سبزی‌ها، غلات کامل، لبنیات و پروتئین‌ها.

- از وب‌سایت‌های مربوط به غذاهای سالم الهام بگیرید.

- اطمینان حاصل کنید که اندازه وعده غذایی برای کودک مناسب است.

- برچسب‌های غذایی را بخوانید تا بتوانید سالم‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

کد خبر 415520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =