همشهری آنلاین: نامزد ستاره جوان رئال‌مادرید در آستانه آغاز اکران «همه می‌دانند» در اسپانیا تیزر تبلیغاتی فیلم تازه اصغر فرهادی را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

ایسکو و نامزدش سارا سالامو

به گزارش همشهري آنلاين، سارا سالامو كه از بازيگران «همه مي‌دانند» و البته نامزد ايسكو آلاركون است، با بيش از 500 هزار دنبال‌كننده در اينستاگرام به تبليغ فيلمي پرداخت كه بهار امسال با حضور خود او در افتتاحيه جشنواره كن رونمايي شده بود. ايسكو كه اين روزها در اردوي تيم ملي فوتبال اسپانياست، حدود 16 ميليون دنبال‌كننده در اينستاگرام دارد و طبعا مطرح شدن نام نامزدش سالامو مي‌تواند به موفقيت تجاري فيلم فرهادي كمك كند.

«همه مي‌دانند» از 14 سپتامبر يعني كمتر از 10 روز ديگر در اسپانيا به نمايش عمومي درمي‌آيد و با توجه به بازي دو فوق‌ستاره اسپانيايي سينماي جهان در آن، انتظار مي‌رود در گيشه به موفقيت برسد. اين فيلم با بازي پنه‌لوپه كروز و خاوير باردم (ماتادورهاي برنده اسكار) و حضور ريكاردو دارين آرژانتيني يكي از سه گزينه نهايي سينماي اسپانيا براي حضور در بخش بهترين فيلم خارجي‌زبان اسكار نود و يكم است.

كمتر از يك روز به اعلام نام نماينده اسپانيا در اسكار 2019 مانده و به نظر مي‌رسد فرهادي بتواند با «همه مي‌دانند» سومين نامزدي و شايد سومين جايزه اسكار بهترين فيلم خارجي‌زبان خود را - اين بار به نمايندگي از كشوري جز ايران - تجربه كند؛ اتفاقي كه اگر بيفتد، يك ركورد كم‌نظير در كارنامه مهم‌ترين چهره سينماي ايران در سينماي جهان خواهد بود.

کد خبر 415505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha