همشهری آنلاین: علیرغم اینکه سایت ثبت‌نام پیش خرید گروه خودرو سازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح باز شده اما متقاضیان هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند.

فارس نوشت: براساس اعلام قبلی گروه خودروسازی سایپا فروش اینترنتی برخی خودرو‌های این خودروساز از امروز چهارشنبه ساعت 10 صبح آغاز شده است اما بررسی‌ها حاکی از آن است که متقاضیان موفق به ثبت نام نشده‌اند.

تعداد زیادی از کاربران اعلام کرده‌اند در هر مرحله از ثبت‌نام پیغام برای مرحله بعدی ثبت‌نام را دریافت کرده‌اند و تا این لحظه علیرغم پر شدن مراحل اول، دوم و سوم نتوانسته‌اند درخواست خود را به ثبت برسانند.

برخی نمایندگی‌های مجاز سایپا هم اعلام کردند که علیرغم تلاش های‌ مکرر هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند و این در حالی که در هر نمایندگی تعداد زیادی متقاضی ثبت‌نام اینترنتی در انتظار باز شدن سایت و ثبت‌نام هستند.

این وضعیت در حالی است که سایت فروش اینترنتی سایپا هم پیشاپیش به مردم اعلام کرده است که در برنامه‌های فروش ویژه که با هجوم گسترده کاربران برای خرید تعداد محدودی خودرو روبروست، اصل موفقیت بر سرعت استوار است. به این معنی که کاربرانی موفق به خرید می‌گردند ‌که زودتر از دیگران وارد درگاه فروش شده، اطلاعات مورد نیاز را با سرعت بیشتری تکمیل کرده و سریع تر وارد درگاه های بانکی شوند.

این گزارش می‌افزاید: لحظاتی پیش سایت پیش فروش خودرو سایپا اعلام کرد که به دلیل حجم بالای مراجعات مرحله بعدی پذیرش راس ساعت 11 و 15 دقیقه انجام خواهد شد.

کد خبر 415498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha