سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ساماندهی پسماند در پایتخت تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد.

الهام فخاری

به‌ گزارش ‌ایسنا، الهام فخاری امروز (سه‌شنبه 13 شهريور) در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر بریده شدن گوش کودک زباله‌گرد، گفت‌: چندین بار در مورد حوزه پسماند و نحوه جمع‌آوری آن نیز تذکر دادم و حتی به من هم تذکر داده شد که این حوزه خطرناک است و ممکن است برای ما مشکلی پیش بیاید.

رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با طرح این سوال که آیا ما می‌خواهیم آدم‌هایی که در گوشه و کنار شهر هستند را ببینیم یا نه؟ گفت‌: مگر قرار نبود صدای مردم بی صدا باشیم و مگر قرار نبود از آنها حمایت کنیم. پس من چند بار دیگر باید در این خصوص تذکر بدهم؟

فخاری عنوان کرد: درباره پسماند و نحوه جمع‌آوری آنها و همچنین استفاده از کودکان بارها تذکر داده‌ام و این موضوعی نبود که به دیگر نهادها حواله بدهیم ،‌ بلکه باید خودمان شیوه و ساماندهی جمع‌آوری زباله را در شهر تهران اصلاح می کردیم.

رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که ما چه پاسخی برای سوگندی که در برابر مردم یاد کردیم، داریم؟ خاطرنشان کرد: وقتی یک تصویر درباره یک کودک زباله گرد منتشر می‌شود و رسانه‌ها به آن می‌پردازند ما چه پاسخی برای آنهاداریم که چه زمانی قرار است وضعیت پسماند تهران اصلاح شود.

فخاری در ادامه‌ با بیان این که تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد، بیان‌ کرد: مافیا و باندهای جمع‌آوری زباله کودکان را پنهان می‌کنند و ما مجبور هستیم در جمع‌آوری زباله تغییر رویه دهیم و نباید این وضعیت ادامه‌ داشته باشد.

کد خبر 415446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha