همشهری آنلاین: موسسه مالی و اعتباری کاسپین از سپرده‌گذارانی که بیش‌ از ۲ میلیارد ریال در تعاونی منحله فرشتگان سپرده داشته‌اند، دعوت کرد تا با ارایه مستندات، به یکی از شعب این موسسه مراجعه کنند.

toman

به گزارش ایرنا، این موسسه پیرو اطلاعیه "تعیین تکلیف باقیمانده سپرده‌های تعاونی منحله فرشتگان" از سپرده گذاران دعوت کرد تا طبق جدول زمان‌بندی، با ارایه اصل شناسنامه، کارت ملی، اصل دفترچه یا گواهی سپرده خود به شعب موسسه، نسبت به ثبت درخواست برای دریافت وجوه اقدام کنند.

طبق این اطلاعیه، درخواست‌ها به بانک مرکزی ارسال و در صورت تایید، وجه تایید شده به حساب مورد نظر مشتری واریز می‌شود.

این موسسه نتایج حاصل از فرآیند تکمیل پرونده، بررسی، ارسال مدارک و تایید وجوه از سوی بانک مرکزی را نیز اعلام کرد که براساس آن، از مجموع پنج هزار و 806 سپرده گذار واجد شرایط تعاونی منحله فرشتگان، چهار هزار و 227 نفر مدارک خود را به شعب موسسه تحویل دادند که پس از انجام فرآیند مربوطه، پرونده آنان به بانک مرکزی ارسال شد. از مجموع چهار هزار و 227 پرونده ارسالی از سوی این موسسه به بانک مرکزی، مدارک سه هزار و 596 نفر (85 درصد) سپرده گذار تا یازدهم شهریورماه امسال مورد تایید قرار گرفت.

از تعداد سه هزار و 596 سپرده گذار مورد تایید بانک مرکزی نیز به 2 هزار و 812 نفر (78 درصد)، در مجموع، پنج هزارو 871 میلیارد و 846 میلیون و 823 هزار و 504 ریال پرداخت شده است. روند تکمیل و ارسال مدارک سپرده گذاران واجد شرایط به بانک مرکزی از سوی موسسه اعتباری کاسپین همچنان ادامه دارد.

این موسسه ضمن قدردانی از صبر، حوصله و همکاری سپرده گذاران، از مشتریان واجد شرایط اعلام شده درخواست کرده در اسرع وقت به شعب مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک جهت دریافت وجوه خود اقدام کنند.

موسسه اعتباری کاسپین، در اجرای مصوبات کمیته نمایندگان سران قوا و ابلاغیه‌های بانک مرکزی در اقدامی هماهنگ با سایر بانک‌ها و موسسه‌های عامل، ساماندهی تعاونی های اعتبار منحله و پرداخت‌های مربوط به تعاونی منحله فرشتگان را طبق ابلاغیه رسمی 20 خردادماه امسال بانک مرکزی، از 27 خردادماه در همه شعب موسسه اعتباری کاسپین آغاز کرد.

در این مرحله مجوز لازم برای پرداخت سپرده‌ها تا سقف مبلغ 10 میلیارد ریال صادر شد و سپرده‌گذاران دارای بیش از این مبلغ تعاونی فرشتگان، می‌توانستند مبلغ 10 میلیارد ریال از سپرده خود را (با احتساب مبلغ دریافتی در مراحل قبل) دریافت کنند.

کد خبر 415411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha