همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در کنار هم می‌توانند با هر نوع تهدیدی مقابله کنند و به هیچ دشمنی اجازه هیچگونه جسارتی به کشورمان را نخواهند داد.

سپاه

به گزارش روابط عمومی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که در ستاد فرماندهی نهاجا انجام شد، عنوان کرد.

وی در این دیدار تصریح کرد: بحث هم افزایی مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا و جزو سیاست های فرمانده کل ارتش است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه بحث هوانوردی نیاز به دانش بسیار پیچیده ای دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است از همه ظرفیت های موجود در کشور اعم از لشکری و کشوری استفاده کنیم. نیروی هوافضای سپاه به لطف خدا در بحث هوانوردی از دانش بسیار بالایی برخوردار است و موفقیت های بسیار خوبی را به دست آورده است.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده افزود: طی همفکری با فرمانده هوافضای سپاه در راستای ارتقای توان رزمی، از ظرفیت های موجود در دو نیرو بهره برداری خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ضمن تبریک انتصاب امیر نصیرزاده به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش گفت: مجموعه هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش از گذشته ارتباطات تخصصی و تنگاتنگی باهم داشتند و باید این روابط ادامه دار باشد.

وی افزود: این دو نیرو به یکدیگر کمک های زیادی کرده اند و ما امروز در این راستا آمادگی خود را اعلام می کنیم و می توانیم مکمل یکدیگر باشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در ایجاد هم افزایی میان نیروهای مسلح، تصریح کرد: باید همکاری ها را بیش از پیش گسترش دهیم و امیدواریم هم افزایی میان این دو نیرو روند رو به گسترشی داشته باشد.

کد خبر 415339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha