دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران گفت: وزش باد در برخی ساعات دوشنبه ۱۲ شهریور به طور موقت افزایش غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

حسین شهبازی، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۲ شهریور) است، اظهار کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌ شرقی - جنوبی انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران گفت: این شرایط جوی طی فردا (۱۳ شهریور) کم و بیش ادامه خواهد داشت. وزش باد با جهت غالب جنوبی - جنوب‌ شرقی برای برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی بر این اساس انتظار می‌رود طی فردا (۱۳ شهریور) از غلظت ذرات معلق به طور نسبی کاسته شود، همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

او در پایان با بیان این‌که کیفیت هوا ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۶ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوا هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۱ همچنان در شرایط سالم است.

کد خبر 415283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha