همشهری‌آنلاین: فرآیند تملک و آزادسازی املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، و عملیات اجرایی ساخت این بزرگراه و پل‌های تقاطع ثامن شهریورماه سال جاری از سرگرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس ایرج معزی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار ضن اعلام اين خبر، افزود: گشایش ترافیکی این بزرگراه 5 کیلومتری که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می‌شود، تاثیر به‌سزایی در کاهش بار ترافیک میدان بسیج، بزرگراه بسیج و بخش شرقی بزرگراه آزادگان خواهد داشت و از این رو یکی از پروژه‌های اولویت‌دار معاونت فنی و عمرانی به شمار می‌آید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به نشست مشترک خود با مهندس وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 15 و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه براي بررسی الزامات بهره‌برداری از بزرگراه شهید نجفی رستگار، از تلاش برای تسریع روند رفع معارضات ملکی و تاسیساتی این پروژه خبر داد و گفت: بهره برداری از پل تقاطع خیابان شهید مزینانی که تاثیر قابل ملاحظه‌ای در بهبود دسترسی شهروندان ساکن در محلات جنوب بزرگراه خواهد داشت، از دیگر الزاماتی است که باید پیش از بهره‌برداری از مسیر اصلی به سرانجام برسد.

گفتنی است یکی از مصوبات این نشست، اولویت‌بندی روند تکمیل مقاطع مختلف اجرایی پروژه شامل مسیرهای کندرو، مسیرهای تندرو و تقاطع های غیرهمسطح بود.

لازم به ذکر است پیش از این بازدید، پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی مورد پیمایش قرار گرفت و روند تکمیل این پروژه مهم بزرگراهی به همراه دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) بررسی و ارزیابی شد.

کد خبر 415185

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha