همشهری آنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است.

خراسان رضوی نیازمند ایده های گردشگری با محوریت زیارت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی فرامروز 9 شهریور در مراسم اختتامیه استارتآپ گردشگری خراسان رضوی که درسالن همایش های موزه خراسان بزرگ برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: استارتاپ یکی از فرصت های توسعه گردشگری برای استان و کشوراست.

وی افزود: آن چه در استان خراسان رضوی باید رخ دهد این است که باید ایده های حوزه گردشگری با محوریت زیارت طراحی و اجرا شود.

مکرمی فرتصریح کرد: دیگر کشورهای دنیا که داشته های اندکی دارند برای اندک داشته های خود ایده های زیادی را مطرح می کنند و برمبنای ایده های خلاقانه گردشگر را توسعه می‌دهند اما کشور ما با این پهنه تاریخی و فرهنگی و این پیشینه تاریخی و ظرفیت های بی نظیر درعرصه های تاریخی ، فرهنگی، زیارتی، روستائی و شهر و ... وجود دارد که می تواند منشاء ایده های خلاقانه قرار گیرد ایده های کمتری مطرح شده است.

وی با اشاره به آمار ایده هایی که روزانه در کشورهای توسعه یافته مطرح می‌شود، اظهار کرد: ما در این زمینه عقب هستیم و باید از تمامی ظرفیت ها و قابلیتهای استان در این زمینه بهره ببریم که از شما ایده پردازان استنداد می طلبیم که به ما کمک کنید.

وی با قدردانی از حضور ایده پردازان در استارتاپ ها ادامه داد: از اندیشه های شما ایده پردازان در راستای توسعه گردشگری استفاده خواهد شد، امیداوریم در برنامه های بعدی ایده های بیشتری را ارائه و ما را در توسعه گردشگری هدفمند کمک کنید و از ظرفیت های فکری و انسانی دراین زمینه استفاده کنیم.

در ادامه ایده‌های کسب و کارخود را ارائه کردند و هئیت داروان ایده های برتر را انتخاب و ایده‌های برتر معرفی خواهند شد.

کد خبر 415156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha