همشهری آنلاین: شاگردان جان توشاک در نهایت با پیروزی دو بر یک دربی تبریز را به پایان رساندند و موقتا به نیمه بالایی جدول رسیدند.

آنتونی استوکس

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تبریز موفق شدند در دیداری جذاب و تماشایی ماشین سازی تبریز را شکست دهند. این دیدار که به دربی برادری معروف است، با حملات پرتعداد تراکتوری‌ها آغاز شد اما در نیمه اول هیچ گلی نداشت. تراکتوری‌ها در یک سوم ابتدایی نیمه دوم 2 گل زدند و کار ماشین سازان را تمام کردند. بازی در ادامه با حملات جسته گریخته هر دو تیم ادامه یافت تا این که در وقت های اضافی، ماشین سازان توانستند یکی از گل ها را پاسخ دهند و بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

  • هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس، ورزشگاه یادگار امام تبریز، ساعت 18:00
  • تیم داوری: داور: علی صفایی کمکها: محمدرضا مدیرروستا - اسد حاج محمدی - کوپال ناظمی ناظر: محمدرضا فلاح
  • شرح گل‌ها:

دقیقه 49-آنتونی استوکس (تراکتورسازی 1 - ماشین سازی 0 ) اشتباه بازیکنان تیم ماشین سازی باعث شد تا مهدی مهدی پور توپ ربایی کرده و با سانتری آرام استوکس را صاحب توپ کند. استوکس در روی خط شش قدم با چرخش و ضربه ای دیدنی توانست گلزنی کند.

دقیقه 60 - مسعود شجاعی(تراکتورسازی 2 - ماشین سازی 0) ضد حمله سریع تراکتوری ها آن ها را در موقعیت 3 مقابل 2 قرار داد. اشکان دژاگه به زیبایی مسعود شجاعی را صاحب توپ کرد و کاپیتان تیم تراکتورسازی پس از ورود به محوطه جریمه تیم حریف با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.

90+2 - عرفان افراز (تراکتورسازی 2 - ماشین سازی 1): عرفان افراز موفق شد سانتر بازیکنان ماشین سازی از روی ضربه ایستگاهی را با ضربه سر همراه و تبدیل به گل کند.

  • بهترین بازیکن

مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتور عملکرد بسیار خوبی در دربی تبریز داشت. او امروز در پست جدید بازی کرد و در حضور علیرضا نقی زاده و مهدی مهدی پور، یک خط جلوتر از آن ها به میدان رفت. شجاعی در طول مسابقه با تکنیک نابِ آبادانی بارها بازیکنان حریف را دریبل زد و همچنین با ارسال پاس های دقیق، گره از کار تی تی ها گشود. او در دقیقه 60 موفق شد گل دوم تراکتور را هم بزند تا نشان دهد در 34 سالگی مهره ای کارآمد برای تیمش است.

  • اتفاق ویژه

دربی تبریز در حالی به انجام رسید که هر دو تیم تحت مالکیت شرکت هایی هستند که محمدرضا زنوزی مالک آن ها است. زنوزی امروز در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرد و به شدت مورد تشویق هواداران هر دو تیم قرار گرفت و به تشویق‌شان واکنش نشان داد. این اتفاق ویژه در فوتبال ایران بی نظیر است و حالا زنوزی امیدوار است تراکتورسازی را برای اولین بار در فوتبال ایران به قهرمانی برساند و همچنین با حفظ ماشین سازی در لیگ، اندک هواداران این تیم را خوشحال کند.

  • دقایق حساس:

دقیقه 5 - حرکت مسعود شجاعی از سمت چپ و پاس او به اشکان دژاگه، با سانتر این بازیکن همراه شد و در محوطه جریمه با شوت دانیال اسماعیلی فر همراه شد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13 - بار دیگر تراکتوری ها از سمت چپ به دروازه ماشین سازی یورش بردند و بازهم مسعود شجاعی توپ را به زیبایی ارسال کرد اما اشکان دژاگه نتوانست به خوبی ضربه سر را بزند و توپ به بیرون رفت.
دقیقه 19 - پس از این که محمدحسین کنعانی زادگان اجازه نداد اشکان دژاگه شوت زنی کند، توپ به دانیال اسماعیلی فر رسید و او از پشت محوطه جریمه شوتی دیدنی را روانه دروازه ده خسوس کرد اما گلر برزیلی به زیبایی این شوت را گرفت.
دقیقه 35 - پاس رو به عقب اشتباه از بازیکنان ماشین سازی، آنتونی استوکس را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ده خسوس با خروج به موقع اجازه نداد استوکس گلزنی کند. در ادامه توپ بار دیگر به استوکس رسید و او به اسماعیلی فر پاس داد اما بار دیگر مدافعان سبزپوش اجازه نداد ضربه آخر زده شود.
دقیقه 40 - شوت فرید بهزادی کریمی به سمت دروازه فروزان با سیو دیدنی او همراه و تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 49- اشتباه بازیکنان تیم ماشین سازی باعث شد تا مهدی مهدی پور توپ ربایی کرده و با سانتری آرام استوکس را صاحب توپ کند. استوکس در روی خط شش قدم با چرخش و ضربه ای دیدنی توانست گلزنی کند.
دقیقه 55 - رضا خالقی فر در سمت راست محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد و پس از یک حرکت عرضی و در حالی که تصور می شد سانتر کند، به سمت دروازه فروزان شوت زد که گلر تراکتور موفق به مهار آن شد.
دقیقه 60 - ضد حمله سریع تراکتوری ها آن ها را در موقعیت 3 مقابل 2 قرار داد. اشکان دژاگه به زیبایی مسعود شجاعی را صاحب توپ کرد و کاپیتان تیم تراکتورسازی پس از ورود به محوطه جریمه تیم حریف با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.
دقیقه 63 - اشکان دژاگه پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و اقدام به شوت زنی از فاصله دور کرد اما ضربه اش از بالای دروازه ده خسوس به بیرون رفت.
دقیقه 67 - حرکت یک دو بین آنتونی استوکس و یوکیا سوگیتا، بازیکن ژاپنی تراکتور را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت زیبای او به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه عبدالله زاده هم نتوانست دروازه را باز کند.
دقیقه 75 - اشکان دژاگه در داخل محوطه جریمه با حرکت زیبا توپ را از بین پاهای مدافع ماشین سازی عبور داد و ب سوگیتا پاس داد که ضربه آرام او در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 86 - علیرضا نقی زاده هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی که در دقایق پایانی جلو کشیده بود، در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوتش به تیر دروازه برخورد کرد.
90+3 - آنتونی استوکس مهاجم ولزی تیم تراکتورسازی از اشتباه فرناندو ده خسوس استفاده کرد و پس از جا گذاشتن او با دروازه بدون گلر روبرو شد اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد خبر 414972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha