سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در خصوص افزایش قیمت سکه و رسیدن ‌آن به مرز ۴ میلیون تومان توضیحاتی ارائه کرد

محمد کشتی‌آرا

محمد کشتی‌آرا در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش قیمت سکه و عبور آن از مرز 4 میلیون تومان گفت: از دیروز نرخ دلار از 10 هزار و پانصد تومان شروع شد و تا 10 هزار و نهصد تومان ادامه یافت و امروز (6 شهريور) هم این نرخ به 11 هزار تومان رسید که عامل اصلی افزایش سکه نیز همین موضوع است.

وی ادامه داد: البته افزایش نرخ ارز خود تحت تاثیر اظهارنظرهای سیاسی و رفتن رییس‌جمهور به مجلس قرار گرفت. از سویی قیمت طلای جهانی هم با افزایش 8 دلار همراه بوده که در افزایش قیمت سکه موثر است.

کشتی ‌آرای با اشاره به نرخ انواع سکه گفت: قیمت سکه با تصویر امام از قیمت 3 میلیون و هشتصدو بیست تومان شروع و در حال‌حاضر به 4 میلیون و شصت هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت نیم‌سکه یک میلیون و هشتصدوپنجاه هزار تومان، ربع سکه نهصدو هشتادویک هزار تومان، سکه یک‌گرمی پانصدوشانزده هزار تومان است. قیمت هرگرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 8 هزار تومانی به 307هزارو پانصد تومان رسیده است.

وی در مورد تاثیر سکه‌های پیش‌فروش بانک مرکزی گفت: متاسفانه سکه‌های پیش‌فروش شده برخلاف پیش‌بینی‌ها وارد بازار نشده است که در صورت ورود می‌توانست تاثیر مثبت داشته باشد.

کد خبر 414845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha