همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از برنامه‌های هدف‌مند دشمن ایجاد شبکه‌های مجازی و شبکه‌های معاند نظام است، مراقب باشیم تا با اطلاعات غلط در فضاهای مجازی ناخواسته وارد جبهه دشمن نشویم.

کیومرث حیدری

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولین و کارکنان برخی معاونتهای این نیرو ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با بیان اینکه دشمن در صدد راه اندازی جنگ در بین مردم جامعه است، تاکید کرد: جنگ صرفاً نبرد مسلحانه‌ای بین دو جبهه نیست، بلکه حمله به ارزش ها، فرهنگ، اقتصاد و ... یک کشور نیز جنگ محسوب می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با ما وارد جنگ شده است. این جنگی با سناریو و برنامه ای بسیار دقیق، تاکتیکی و عملیاتی طراحی شده است و نحوه جذب سرباز و عضویت در جبهه‌ای که دشمن فرماندهی آن را بر عهده دارد بگونه ای است که تعداد کثیری نا خواسته در نقش سرباز دشمن عمل می کنند.

کیومرث حیدری خاطرنشان کرد : جنگی که دشمن راه اندازی کرد «جنگ جریانی» است، جنگی که در کالبد جامعه در جریان است. این جنگ بدون هیچ گونه هزینه ای برای دشمن نیرو فراهم می کند در این جنگ دشمن از موشک، توپ، تانک و تجهیزات نظامی استفاده نمی‌کند، به این معنا که دشمن جریانی را راه انداخته که جوامع مختلف را با خود همسو و همراه می کند.

وی ادامه داد: جنگ جریانی مانند خونی است که در رگها حرکت می کند و در کالبد جامعه خود را به جریان می اندازد و وقتی در جامعه جاری شد بدون هیچ هزینه ای مسیرش را ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دشمن با راه اندازی شبکه های مجازی و شبکه های معاند نظام در صدد تخریب عقاید و آرمان های جامعه است، گفت: دشمن پایه جنگ را بنا می کند و ما جریان را ایجاد، جاری و به حرکت در می آوریم. باید حواسمان باشد که امروز درگیر عملیات روانی و جنگ روانی دشمن هستیم. در جنگ روانی دشمن، ذهن پردازشگر ما را نشانه گیری کرده و برنامه های خود را بر ذهن ما معطوف می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن گام به گام در حال جریان سازی است و اگر در جریان دشمن قرار بگیریم باید تمام توجه مان به ارزش های جدید دشمن معطوف شود.

حیدری در پایان افزود: یکی از برنامه های هدف‌مند دشمن ایجاد شبکه های مجازی و شبکه های معاند نظام است مراقب باشیم تا با اطلاعات غلط در فضاهای مجازی ناخواسته وارد جبهه دشمن نشویم.

کد خبر 414744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha