دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمدین مشهور با کشیدن نقاشی‌های طنزآمیز و سیاسی به مبارزه خود با دونالد ترامپ و اطرافیانش ادامه ‌می‌دهد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، جیم کری بازیگر در جدیدترین نقاشی‌هایش به کوبیدن رییس‌جمهوری آمریکا و همراهانش ادامه داد و در آخرین نقاشی‌اش که آن را روی توییتر قرار داد صورت رییس‌جمهور را در قالب یک تکه نان تست سوخته به تصویر کشید و هشتگ «#ترامپ‌تست‌شد» را به همراه لینکی به سایت رای‌دهی انتخابات دولتی، قرار داد.

نقاشی جیم کری پس از خبر روز سه‌شنبه از راه رسید که مشخص کرد مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ در مقابل هشت جرم فدرال مطرح شده علیه وی اعلام گناهکاری کرده و شخص ترامپ را به عنوان شریک جرمش در دو تخطی قانون‌های کمپین ریاست‌جمهوری شناسایی کرده است. پل منفورت مدیر سابق کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ هم روز سه‌شنبه در ارتباط با هشت جرم فدرال مطرح شده علیه وی گناهکار شناخته شد.

کری همچنین روز چهارشنبه نقاشی دیگری در ارتباط با منفورت و کوهن منتشر کرد که ترامپ را در حالی به تصویر می‌کشید که از یک میله آویزان شده بود، لباس تیمارستان به تن داشت و پرچم ایالات متحده به پایش بسته شده بود. او در توضیح آن نقاشی نوشته بود: «منفورت، گناهکار! کوهن، گناهکار! فلین، گناهکار! گیتس، گناهکار! چه اتفاقی دارد برای آن تمام بهترین آدم‌ها که ترامپ می‌گفت می‌افتد؟ خانم‌ها و آقایان! کودکان تمام سنین! آیا اسپودینی بزرگ می‌تواند به اندازه کافی دروغ بگوید تا از لباس تیمارستان جنایتکاری غیرریاست‌جمهوری‌اش رهایی پیدا کند؟»

البته درخور توجه است که کری همیشه لینک دولتی رای دادن در انتخابات دوره‌ای را در توییت نقاشی‌هایش قرار می‌دهد چون غیرمحتمل است که ترامپ از طریق استیضاح از سمت خود برکنار شود. بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی انتخابات میان‌دوره ۲۰۱۸ را به عنوان رفراندومی برای استیضاح رییس‌جمهور می‌بینند، البته حتی خود دموکرات‌ها هم گفته‌اند احتمال استیضاح پایین است چون آن‌ها هنوز باید کنگره را از جمهوری‌خواهان طرفدار ترامپ پس بگیرند.

کری مدتی است که از طریق این نقاشی‌های طنزآمیز ترامپ و همراهانش را به شدت زیر ضرب گرفته است. وی در ماه آگوست تااینجا ۱۰ نقاشی کشیده است که همه مضمونی انتقادی دارند.

یکی از این نقاشی‌ها نیز در اعتراض به کشتار کودکان یمنی در اتوبوس مدرسه توسط موشک آمریکایی کشیده شده بود.

کد خبر 414641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha