یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران ضمن اشاره به افزایش آلاینده ازون در هوا تهران طی یک‌شنبه ۴ شهریور از افزایش دما در پایتخت خبر داد.

حسین شهبازی، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان این‌که پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر يك‌شنبه ۴ شهریور است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی انتظار می‌رود.

حسين شهبازي با اشاره به این‌که بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۴ شهریور) افزایش نسبی در غلظت آلاینده ازون مشاهده خواهد شد، تصریح کرد: با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۵ شهریور) برای بعدازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تهران احتمال دارد وزش باد در برخی ساعات فردا (۵ شهریور) سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی در پایان با بیان این‌که کیفیت هوا ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۸۰ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوا هم اکنون نیز با میانگین ۸۷ همچنان در شرایط سالم است.

کد خبر 414598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha