همشهری آنلاین: نگارخانه ترانه باران گردشگری هنری را به نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری ایران‌مال می‌برد.

نگارخانه ترانه باران

به گزارش هنرآنلاین، محبوبه کاظمی، مدیر نگارخانه ترانه باران در اين باره گفت: نمایشگاه اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری چهار تا هفت شهریور به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایران‌مال برگزار می‌شود و هدف ما از حضور در آن بازتعریف گردشگری هنری و کمک به تعمیق این فرهنگ بر مبنای ظرفيت‌هاي بزرگ هنر ایران است.

وي ادامه داد: گردشگری هنری می‌تواند اقتصادی نوین و پرثمر برای ايران رقم بزند ‌و حیرت‌انگیز است كه ما همه این سال‌ها از تمرکز بر این راهبرد غفلت کرده‌ایم. طبق آمار سازمان گردشگری جهانی، 37 درصد گردشگران فرهنگی و هنری هستند و اتفاقا بیشترین گردشگران ايران هم از اين گونه است. این افراد تمكن مالي دارند و خوب هزينه مي‌كنند اما ما زیرساخت‌ها و بسترهای استفاده بهینه از این فرصت را فراهم نکرده‌ایم.

نگارخانه ترانه باران در غرفه شماره E232 هر روز میزبان هنرمندان و نظریه‌پردازان در عرصه گردشگري هنري و فرهنگي است. نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری ایران‌مال یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 19 برپاست.

کد خبر 414517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha