جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی کبدی ایران به مانند تیم زنان کبدی کشور توانست مقام نخست بازی‌های آسیایی اندونزی را بدست آورد.

تیم ملی کبدی مردان

تيم ملي كبدي ايران كه از تيم‌هاي مطرح اين رشته در آسيا و جهان است، در فينال مسابقات اين رشته در بازي‌هاي آسايي 2018 جاكارتا در اندونزي توانست با نتيجه 26 بر 15 تيم كره جنوبي را شكست دهد و براي نخستين‌بار قهرمان بازي‌هاي آسيايي شدند.

چند ساعت قبل از اين پيروزي، تيم زنان كبدي ايران نيز به اين مدال دست يافت.

به گزارش ایسنا، ملی پوشان کبدی ایران در مرحله فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف کره جنوبی رفتند و با نتیجه ۲۶ بر ۱۵ پیروز شدند و برای اولین بار قهرمان بازیهای آسیایی شدند.

فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، محمد اسماعیل نبی بخش، هادی اشترک، ابوالفضل مقصودلو محلی، حمید میرزایی نادر، محسن مقصودلو جعفری، محمد قربانی، میثم عباسی، محمد ملاک، محمد امین نصرتی، محمد اسماعیل مقصودلو اسامی ملی پوشان ایران در این دوره از بازی‌ها بودند و هدايت اين تيم را مازندراني بر عهده داشت.

تيم ايران براي رسيدن به قهرماني تيم‌هاي پاكستان، ژاپن، نپال، مالزي، اندونزي، هند و در نهايت كره‌جنوبي را از پيش‌رو برداشت.

شاگردان مازندرانی در این دوره از بازی‌ها در مرحله گروهی با پاکستان، ژاپن، نپال، مالزی و اندونزی هم‌گروه بودند که توانستند همه حریفان خود را از پیش رو بردارند. آن ها در نیمه نهایی مقابل هند بازی کردند و به برد تاریخی مقابل هند رسیدند. تیم ملی در فینال هم کره جنوبی را شکست داد و به قهرمانی رسید.

کد خبر 414445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha