همشهری آنلاین: جورج کلونی با وجود دو سال بیکاری در عرصه سینما، پردرآمدترین بازیگر سینمای جهان در یک سال اخیر معرفی شد.

جورج کلونی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از فورچون، ستاره 57 ساله آمريكايي كه از سال 2016 مقابل دوربين نرفته و طبعا دستمزدي هم از بازي در فيلم‌ها دريافت نكرده، در تازه‌ترين گزارش سالانه مجله فوربس با 239 ميليون دلاري در سال منتهي به اول ژوئن پردرآمدترين بازيگر جهان لقب گرفت. 233 ميليون دلار از اين رقم خيره‌كننده حاصل همكاري او در مديريت يك شركت توليدكننده نوشيدني و شش ميليون دلار آن از فيلم‌هاي قديمي‌تر كلوني است.

دوين جانسن ملقب به راك هم با وجود بازي در چند فيلم بسيار موفق و پرفروش در يكي دو سال اخير، نتوانست به ركورد كلوني برسد و با 119 ميليون دلار در رده دوم پردرآمدترين ستاره‌هاي هاليوودي قرار گرفت. اين درست دو برابر درآمد بازيگر عضلاني سينما نسبت به سال پيش از آن است. رابرت داوني جونير با 79 ميليون دلار، كريس همزورث با 65 ميليون دلار و جكي چان با 46 ميليون دلار پنج ستاره برتر اين فهرست هستند.

ويل اسميت با 42 ميليون دلار، آكشي كومار با 41 ميليون دلار، آدام سندلر با 40 ميليون دلار، كريس ايونز با 34 ميليون دلار و سلمان خان با 33.5 ميليون دلار درآمد در فهرست پردرآمدترين ستاره‌هاي سينماي جهان به ترتيب در رده‌هاي شش تا 10 ايستاده‌اند. نكته جالب توجه در اين ميان قرار داشتن دو ستاره باليوودي در ميان 10 ستاره برتر هاليوودي است.

كلوني در حالي با 239 ميليون دلار گران‌ترين ستاره سينماي جهان در ميان مردان لقب گرفته كه پردرآمدترين ستاره در ميان زنان تنها 40 ميليون دلار درآمد داشته است. در واقع، فاصله 200 ميليون دلاري ميان گران‌ترين بازيگران مرد و زن نشان مي‌دهد هاليوود همچنان از تبعيض جنسيتي رنج مي‌برد.

کد خبر 414422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha