همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در برخی نقاط خبر داد.

باد

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، افزود: طی دو روز آینده ( ۱ و۲ شهریور) در برخی نقاط سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، همچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در منطقه زابل به شکل طوفان گرد و خاک خواهد بود.

وی در ادامه گفت: امروز (۳۱ شهریورماه) در برخی مناطق استان‌های خراسان جنوبی، شرق و جنوب شرق خراسان رضوی و شرق کرمان وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی مناطق می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

مدیر کل‌ پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا ( اول شهریور) در ساعات بعد ازظهر در برخی نقاط استان هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست، تصریح کرد: فردابا توجه به افزایش سرعت وزش باد در خوزستان و جنوب شرق عراق در برخی نقاط خوزستان وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲ شهریور) نیز آسمان صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 414372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha