همشهری آنلاین: رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به شناسایی فردی که در دیدار دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران اقدام به چاقوکشی کرده بود بر برخورد جدی و قاطع پلیس با برهم زنندگان آرامش در ورزشگاه‌ها تاکید کرد.

پلیس ورزشگاه

سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، در گفت‌وگو با ایلنا درباره درگیری‌های اخیر در ورزشگاه آزادی گفت: همه تماشاگران که به ورزشگاه می‌روند، برای لذت بردن از یک مسابقه فوتبال خوب در آنجا حضور می‌یابند. متاسفانه اخیرا عده‌ای تماشاگرنما به ورزشگاه آزادی نفوذ کرده‌اند و به دنبال این هستند که آرامش و امنیت ورزشگاه‌ها و مردم و ورزشکاران را برهم بزنند. تقریبا همه این افراد را شناسایی کرده‌ایم. آن فردی که چاقوکشی هم کرده بود، در بازی اخیر نیز شناسایی شده و دستگیر می‌شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افراد متخلف و کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم در ورزشگاه‌ها را دارند، شناسایی شدند و با آنها برخورد می‌شود. البته ممکن است با هماهنگی‌های و اقدامات دستگاه قضا با این افراد با رافت و رحمت برخورد شود، اما مطمئن باشید در ادامه برخورد جدی و قاطع هم از نظر انتظامی و هم از نظر قضایی با این افراد خواهد شد.

کد خبر 414281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha