همشهری آنلاین: آیت‌الله نوری همدانی گفت: اتفاق مدرسه فیضیه در چند روز پیش‌ موجب تأسف بود؛ متاسفانه قسمتی از مطالب سخنران جلسه و بعضی از شعارها و دستنوشته‌ها دقیقاً در راستای اهداف دشمن بود.

به گزارش همشهري آنلاين، آیت‌الله حسين نوری همدانی در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از این موضوع گفت: در شرایط فعلی، کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهراً برای همین موضوع بود اما چطور می‌شود کسی بیاید سخن بگوید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیر سوال ببرد.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: استکبارستیزی حوزه علمیه در طول تاریخ باعث بقای آن در مقابل ظلم‌ها بوده است. حال اینگونه قضاوت‌ها در خصوص حوزه علیمه بی‌انصافی است. حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود. چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی‌اطلاع باشد.

اين مرجع تقليد، شعارهای دست‌نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت‌کننده دانست و خاطرنشان كرد: کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته‌ بحق طلاب و علما را منحرف کردند؛ ایشان افزودند: علما و مراجع خواستار کمک به مردم هستند.

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعارها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد و از مسئولان حوزه می‌خواهم که سریعاً موضوع پیگیری شود.

  • منبع: پايگاه اطلاع‌رساني آيت‌الله نوري همداني 
کد خبر 414216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha