همشهری آنلاین: نگارخانه مژده عصر نخستین جمعه شهریورماه میزبان حراج تابستانی عکس از ۷۸ هنرمند عکاس می‌شود.

حراج تابستانی عکس در مژده

به گزارش هنرآنلاين، نمايشگاه‌گرداني اين حراج تابستانی عکس را در نگارخانه مژده بابك حقي بر عهده دارد که از چهار نسل عکاسی ایران آثاری را به تماشا و فروش می‌گذارد و از نظر تکنیک و رویکرد موضوعی طیفي گسترده از سلایق را بازتاب می‌دهد.

آثار بسیاری از عکاسان بنام ایران در این رویداد حضور دارد؛ از زنده‌ياد عباس کیارستمی تا آرمان استپانیان، شادی قدیریان، سیامک زمردی، افشین شاهرودی، فرشاد فرشته‌حکمت، نادر داوودی، بابک کاظمی، مجید کورنگ بهشتی، فرشاد فدائیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، اشکان تیرداد، آزیتا سمناک، سروش میلانی‌زاده، وحید تهامی، مهسا کریمی، سارا ساسانی، روشنک صدر، امید محکمی و...

حقی درباره اين نمايشگاه چنين نوشته است: آنچه شما می‌خرید نه یک عکس که بهای نگاه شخصی هنرمند و هنر او در پالایش واقعیت بیرونی و برجسته کردن یک مفهوم است اما چرا هنوز مخاطبان و خریداران آثار هنری به اندازه کافی به آثار عکاسی در مقایسه با سایر هنرها اقبال نشان نمی‌دهند و چگونه می‌توان آنها را بیشتر با ارزش عکس در مقام اثر هنری آشنا کرد؟

حراج تابستانی عکس پس از افتتاح در عصر دوم شهریور تا 9 شهریور در نگارخانه مژده به نشانی سعادت‌آباد، خیابان خیابان علامه‌شمالی، خیابان 18 شرقی، شماره 27، زنگ اول هر روز جز شنبه‌ها از 12 تا 20 و جمعه‌ها از 16 تا 20 دایر است.

کد خبر 414164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha