همشهری آنلاین: مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرماتی آسیا با برتری گیلان در هر دو بخش آقایان و بانوان همراه شد.

Spox

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها با حضور ۲۹۵ ورزشکار (۱۵۶ نفر در بانوان و ۱۳۹ نفر در آقایان) از ۱۳ استان کشور در دو بخش "آکیناکه" و آ"کیناکه دوبل" و در هفت رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان A و پیشکسوتان B به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.

در بخش آقایان تیم گیلان با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۹ برنز به عنوان قهرمانی دست یافت، مازندران با ۴ نشان طلا، ۴ نقره و ۷ برنز در ردیف دوم ایستاد و اصفهان با ۳ مدال طلا، 1 نقره و ۲ برنز سوم شد.

اما در بخش بانوان تیم گیلان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۶ برنز به عنوان نخست دست یافت، قزوین با ۲ نشان طلا، ۳ نقره و ۶ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در رده سوم ایستاد.

گفتنی است ‌نفرات‌برتر این رقابت‌ها برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در اولین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا که آبان ماه برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

کد خبر 414044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha