مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: وضعیت کیفی معابر و پیاده‌روهای سطح نواحی منطقه ۳ طی دو سال آینده، با پیاده‌سازی سیستم کنترل و نظارت بهبود می‌یابد.

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، امیر هوشنگ گل‌محمدی، معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: مطابق تدابیر شهردار این منطقه با هدف تجمیع فعالیت‌ها در قراردادهایی جامع، قراردادهای نگه‌داشت آسفالت معابر در نواحی ششگانه، طی برگزاری تشریفات مناقصه عمومی به سه پیمانکار واگذار شد و به نحوی مدیریت شد که هر پیمانکار مسئولیت نگهداشت معابر آسفالتی دو ناحیه را داشته باشند.

اميرهوشنگ گل‌محمدی گفت: طی هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده، هر ناحیه به دست‌كم 3 پهنه تقسیم شده‌است و پس از احصاء نواقص هر پهنه توسط مسئول آن ، براساس اولویت زمانی در رفع خرابی، دستور کار در فرم مربوطه برای پیمانکار صادر می‌شود.

او یادآور شد: در بخش نگه‌داشت نهر و جدول و پیاده‌رو و در چارچوب سیاست تجمیع فعالیت‌ها، فرایند به‌کارگیری دو پیمانکار نگه‌داشت در این بخش، بخش شرقی نواحی 3 و 4 و 5 و بخش غربی 1 و 2 و 6، طی برگزاری تشریفات مناقصه به انجام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: هدف از انجام پهنه‌بندی در هر ناحیه، شناخت و احصای نواقص هر پهنه و محله بوده تا با برنامه ریزی بهتر و هدایت پیمانکاران نگهداشت در رفع نواقص هر پهنه در بازه های زمانی مشخص، به‌طور طبیعی شاهد کاهش نواقص آن پهنه و متعاقبا کاهش پیام‌های 137 و جلب رضایت‌مندی شهروندان در محله و پهنه هر ناحیه باشیم.

او گفت: تعدد گزارش‌هاي درخواستی از نواحی توسط مبادی بالادستی سبب کاهش دقت و تمرکز ادارات فنی و ترافیک در اعمال برنامه‌ریزی انجام شده می‌شود در این زمینه لزوم بازنگری در نحوه گزارش‌گیری طرح سامن مورد تاکید است و مطابق آنچه که در دستور کار این منطقه قرار گرفته است می‌توان از این طرح به‌صورت هدفمند و متمرکز در رفع مشکلات هر محله از هر ناحیه در بازه‌های زمانی مشخص استفاده كرد.

گل‌محمدی افزود: اختصاص بودجه نگه‌داشت کافی به مناطق از طریق معاونت برنامه‌ریزی کمک شایانی به رفع مشکلات در سطح محله‌ها و نواحی می‌كند که امیدوارم دو سال آتی به این امر، توجه ویژه شود.

کد خبر 413938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha