مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۱۱ گفت: ظرفیت گردشگری شهر تهران بسیار بالاست و می‌خواهیم با تعامل میراث فرهنگی آن را رونق دهیم و از این پتانسیل برای ایجاد شغل استفاده کنیم.

اولین نشست شاپور رستمی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با شهردار و مدیران شهرداری منطقه 11 صبح شنبه 27 مرداد برگزار شد و در ادامه با بازدید از سطح منطقه و پروژه‌های در دست اجرا به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، شاپور رستمیبا اشاره به اهمیت موضوع گردشگری و پتانسیل شهر تهران برای ورود به این صنعت گفت: باوجود ظرفیت بالای گردشگری در شهر تهران، این موضوع پنهان است و باید با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در بخش‌های بوم‌گردی، بافت تاریخی و ... صنعت گردشگری را که یکی از صنعت‌های پول‌ساز دنیاست؛ با تعامل میراث فرهنگی رونق دهیم و از این پتانسیل برای اشتغال و ایجاد شغل هم استفاده کنیم.

او در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت تلاش کارکنان شهرداری برای ایجاد شور ونشاط بین شهروندان، نگاه ویژه مدیریت شهری به خدمات‌رسانی و تکریم مردم را با هدف ارتباط مستقیم با شهروندان حائز اهمیت دانست و گفت: اگر قرار است کاری انجام دهیم و پروژه‌ای اجرا کنیم باید همه مردم از آن بهره‌مند شوند و در همین راستا یکی از محورهایی که بر آن تأکید شده داشتن پروژه در هر محله است.

به گزارش ایسنا، رستمی همچنین بر اهمیت عملکرد قانونمند و رعایت نظم قانونی در شهرداری و تأثیر آن بر شهر تهران تأکید کرد و افزود: منطقه 11 یکی از حساس‌ترین مناطق است که باید از نظر حوادث و پدافندی آمادگی لازم را داشته باشیم .

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران همچنین پاک‌سازی چهره شهر از تکدی‌گری ، نوسازی بافت فرسوده، توجه ویژه به نظافت و پاکیزگی شهر و جمع‌آوری به موقع پسماند را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: پایتخت الگوی کشور است و اقدام‌هاي منطقه 11 نیز به لحاظ موقعیت خاصی که دارد در سطح ملی دیده می‌شود.

کد خبر 413934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha