همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: اجرایی‌کردن نرم‌افزار دیجی کار سبب تسهیل خرید و فروش شهروندان می‌شود و به زودی مراکز همگانی خرید و فروش خودرو به شبکه مجازی می‌پیوندد.

به گزارش شرکت ساماندهی مشاغل، فرهاد افشار،مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در تشریح نرم‌افزار دیجی‌کار گفت: با اجرای این طرح علاوه بر روزهای جمعه در سایر روزهای هفته نیز شاهد خرید و فروش خودرو در مراکز خواهیم بود.

فرهاد افشار با اشاره به خواست مدیران شهری و اهمیت نیاز شهروندی در راستای تحقق شهر الکترونیک، تصریح کرد: اداره امور شهروندان اعم از خدمات و سرویس‌های آنلاین و شبانه‌روزی در تمامی روزهای هفته و با ضریب امنیت بالا از جمله مصادیق این امر محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، افشار افزود: پروژه الکترونیکی‌کردن مراکز همگانی خرید و فروش خودرو با همکاری و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان به ثمر می‌رسد و با اجرای آن شهروندان می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت ساماندهی و یا استفاده از اپلیکیشن طراحی‌شده نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به دغدغه‌های شهروندان در امر خرید و فروش خودرو دست دوم اشاره کرد و اظهار داشت: اطمینان از اصالت خودرو، سلامت فنی و قیمت عادلانه از جمله محاسن این روش خواهد بود و از این طریق آسایش روانی جامعه هدف تامین خواهد شد.

او در ادامه توضیح داد: در این طرح شهروندان می‌توانند با استفاده از اپلیکشن ، مشخصات خودرو خود را وارد کرده و نوبت و مکان استقرار خودرو خود را در مراکز رزرو کنند. همچنین بنا به درخواست مشتری خدمات قولنامه، ثبت سند و تعویض پلاک انجام می‌شود.

 افشارخاطر نشان کرد: با توجه به خدمت‌رسانی این طرح در همه روزهای هفته شاهد افزایش ظرفیت پذیرش خودرو از 10 هزار دستگاه تا 10 برابر افزایش خواهیم بود.

کد خبر 413933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha