همشهری آنلاین: یوسین بولت پس از به دست آوردن هشت مدال طلا از رقابت‌های المپیک در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتر استرالیاست.

یوسین بولت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسوشيتدپرس، قهرماني جاماييكايي كه همواره در آرزوي پيوستن به يك تيم فوتبال حرفه‌اي بود، سرانجام صبح شنبه وارد سيدني شد تا با سه ماه تمرين آماده بستن قرارداد با تيم سنترال كاست مارينرز ليگ استراليا شود. بولت كه هشت مدال طلاي المپيك و 11 مدال قهرماني جهان در رشته‌هاي 100، 200 و 100*4 متر دارد، پس از 14 ساعت پرواز از لس‌آنجلس به استراليا رسيد و در فرودگاه سيدني مورد استقبال گروهي از طرفداران مارينرز قرار گرفت.

فصل تازه ليگ برتر فوتبال استراليا اواخر اكتبر (اوايل پاييز) آغاز مي‌شود و مديران مارينرز اميدوارند در كمتر از سه ماه آينده سريع‌ترين مرد دنيا و تاريخ را آماده حضور در مستطيل سبز كنند. بولت در اين باره به انبوه خبرنگاران حاضر در فرودگاه و اندك هواداران سرسخت مارينرز گفت: «براي آغاز تمرين روز سه‌شنبه هيجانزده‌ام و اين هستم تا نشان دهم چه كارهايي از دستم برمي‌آيد. من به توانايي‌هايم ايمان دارم و از فرصت استفاده خواهم كرد.»

هر چند ركورددار دوهاي سرعت جهان در يكي دو روز آينده چند تمرين سبك انجام مي‌دهد اما همه مشتاقانه منتظر فرارسيدن لحظه ورود او به زمين تمرين مارينرز هستند؛ آن هم درست همزمان با تولد 32 سالگي دونده‌اي كه علاقه و عشق خود را به فوتبال و توپ گرد هرگز پنهان نكرده است. بولت اميدوار بود به جمع بازيكنان تيم فوتبال بروسيا دورتموند در بوندسليگاي آلمان بود اما حالا بايد به بازي در بالاترين سطح فوتبال قهرمان آسيا دل خوش كند.

کد خبر 413910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha