خبر > قصه‌ی زندگی مردم ایران و جهان، غم‌ها و شادی‌ها‌یشان، موضوع محوری بیست‌ و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این جشنواره قرار است اواخر آذر ۱۳۹۷ در تهران برگزار ‌شود.

دوچرخه شماره ۹۳۷

به گزارش روابط‌عمومي کانون، فراخوان اين رويداد فرهنگي و هنري با تفاوت‌هايي نسبت به دوره‌هاي پيشين منتشر شده و شرکت‌کنندگان مي‌توانند تجربه‌هاي قصه‌گويي خود را در سه بخش تخصصي (قصه‌گويي كلاسيك/ قصه‌گويي خلاق)، عمومي (فيلم 90‌ثانيه‌اي) و علمي (مقاله‌نويسي) محک بزنند.

بخش تخصصي چند شاخه‌ دارد كه در يكي از اين شاخه‌ها مي‌توانيم شاهد رقابت دختران و پسرانِ قصه‌گوي 14 تا 18ساله باشيم. در شاخه‌هاي ديگر، «زنان و مردان 18سال به بالا» و «مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها» با يك‌ديگر رقابت خواهند كرد.

امسال قرار است در بخش بين‌الملل جشنواره شاهد حضور و رقابت «برگزيدگان 20دوره‌ي‌ جشنواره‌ي قصه‌گويي در مراحل بين‌المللي، ملي و منطقه‌اي»، «قصه‌گويان و مجريان حرفه‌اي داراي تجربه‌ي اجرا در رسانه‌ي ملي و تئاتر کشور» و هم‌چنين«داوطلبان ساير کشورها» باشيم.

علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره مي‌توانند با مراجعه به پايگاه جشنواره‌ي قصه‌گويي به نشاني www.kanoonfest.ir، گاه‌شمار هربخش را به‌طور جداگانه دريافت و يا با شماره‌ي تلفن 88971363 تماس بگيرند.

کد خبر 413655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha