همشهری آنلاین: آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب‌دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاحدید کادر فنی از رقابت با نماینده کره‌ جنوبی در فینال انصراف داد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

Hadipoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در روز مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2018 آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم در اولین دیدار توانست «آنتونیو فلسا» ایتالیایی را در ابتدای راند سه و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی با اختلاف 20 امتیاز (30 بر 10) شکست داده و به مرحله بعد صعود کند. در ادامه به مصاف « هِدی نفاتی» تونسی رفت و 23 بر 12 به برتری رسید. آرمین در سومین مبارزه برابر «یون جو جئونگ» از کره جنوبی، قهرمان جهان 2017 قرار گرفت و 11 بر 9 پیروز شد.

نماینده وزن دوم در مرحله نیمه نهایی با «ویتو دللاکویلا» ایتالیایی، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان مبارزه کرد و این رقابت با نتیجه 18 بر 18 به راند طلایی کشیده شد و در نهایت تکواندوکار شایسته کشورمان با کسب امتیاز به فینال راه پیدا کرد، اما در این مرحله به دلیل آسیب دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاحدید کادر فنی از رقابت با نماینده کره‌ جنوبی انصراف داد و به مدال نقره رسید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G4 می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

 

کد خبر 413405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha