همشهری آنلاین: احساس خستگی گاهگاهی امری طبیعی است.

خستگی

اما اگر خستگی شما پس از خواب خوب شبانه برطرف نمی‌شود، ممکن است مشکل بهداشتی زمینه‌سازی وجود داشته باشد.

برخی داروها، مشکلات پزشکی و مشکلات بهداشت روانی ممکن است باعث ایجاد احساس خستگی مکرر شوند.

به این نکات در این مورد توجه کنید:

- دوره‌های احساس خستگی را به صورت یادداشت روزانه ثبت کنید تا الگوی آنها به دست آید.

- به طور مکرر ورزش کنید.

- بیش از ۳۰ دقیقه در عصرها چرت نزنید. چرت زدن در این زمان ممکن است شما مانع به خواب رفتن‌تان در شب شود.

- سیگار کشیدن را ترک کنید.

- اگر احساس خستگی باعث شده در توان انجام فعالیت‌های روزانه را نداشته باشید، به پزشک مراجعه کنید.

کد خبر 413378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =