همشهری آنلاین: شهرداری منطقه ۱۱ تهران، طرح انضباط شهری در خیابان‌های انقلاب و ولی عصر(عج) را با هدف ساماندهی بساط گستران کتاب اجرا می‌کند.

دستفروشان کتاب در خیابان انقلاب

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، محمدجواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از همکاری مشترک با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مقابله با نشر غیرمجاز کتاب و ساماندهی بساط گستران کتاب در خیابان انقلاب خبر داد.

وي با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بررسی معضلات فرهنگی، گفت: در این نشست ضمن بررسی معضلات پدیده نشر غیرمجاز و قاچاق کتب و محصولات فرهنگی، مقرر شد همه دستگاه‌های مربوطه با اهتمام و جدیت جهت حل این معضل بزرگ فرهنگی همکاری لازم را انجام داده و تفاهم‌نامه‌ای بین دستگاه‌های مربوطه و شهرداری جهت این مهم انعقاد شده و پس از جمع‌بندی نهایی توسط وزارت ارشاد و ناشران داخلی، جهت اجرا به تصویب برسد.

این نشست با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11، مدیرکل دفتر توسعه کتاب وزارت ارشاد، نماینده معاونت امور فرهنگی قوه قضائیه، نماینده پلیس امنیت، نماینده دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس اتحادیه ناشران کتاب برگزار شده است.

رشیدی گفت: بررسی طرح ساماندهی بساط گستران کتاب در خیابان انقلاب توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری طی جلسات متعدد انجام شده و شهرداری منطقه 11 تهران نیز طبق هماهنگی‌های به عمل آمده ملزم به اجرای طرح انضباط شهری در خیابان‌های انقلاب و ولی عصر(عج)، با بساط گستران کتاب شده است.

کد خبر 413362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha