همشهری آنلاین: داستان زندگی گرینت تامس، نخستین رکاب‌زن ولزی فاتح رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دوفرانس در قالب یک کتاب روانه بازار می‌شود.

تور به روایت جی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از بوك‌سلر، انتشارات كوئركاس لندن «تور به روايت جي» را روز اول ماه نوامبر امسال در بازار عرضه مي‌كند؛ كتابي كه در تامس در آن ماجراي غلبه بر مشكل‌ها، استخوان‌هاي شكسته و بخت‌هاي نامراد را براي رسيدن به بزرگ‌ترين افتخار دوران حرفه‌اي خود در ورزش روايت كرده است. او نخستين ولزي و سومين بريتانيايي تاريخ است كه پيراهن طلايي برترين رقابت دوچرخه‌سواري تاريخ را به تن مي‌كند.

تامس پيش از آنكه تابستان امسال پس از 21 دور ركاب زدن رد فرانسه قهرمان تور دوفرانس شود، افتخارهايي چون كسب دو مدال طلاي المپيك، قهرمان رقابت‌هاي مشترك‌المنافع و قهرماني در تور پاريس-نيس را در كارنامه داشت. او تا سال‌هاي استعدادي بي‌بديل بود كه دنبال قهرماني تور دوفرانس مي‌گشت اما به آن نمي‌رسيد. هر چند تابستان 2018 به گرم‌ترين و ماندگارترين فصل دوران زندگي حرفه‌اي‌اش تبديل شد.

«تور به روايت جي» دومين كتاب درباره زندگي و حرفه ركاب‌زن قهرمان ولزي خواهد بود. او سال 2015 با «دنياي دوچرخه‌سواري به روايت جي» را روانه بازار كرد كه با استقبال بسيار خوب مردم مواجه شد و در فهرست 10 كتاب پرفروش قرار گرفت. حالا اين قهرمان 32 ساله مي‌تواند بار ديگر درخشش در دنياي ورزش حرفه‌اي را با انتشار يك كتاب پرفروش و موفق ديگر تركيب كند و يك سال ماندگار در كارنامه خود رقم بزند.

نسخه جلد سخت «تور به روايت جي» روز اول ماه نوامبر 2018 روانه كتابفروشي‌ها مي‌شود و دوستداران كتاب و ورزش مي‌توانند آن را به قيمت 20 پوند از كتابفروشي‌هاي واترستونز بخرند. گرينت تامس عضو تيم دوچرخه‌سواري اسكاي است و سابقه سه قهرماني جهان هم در كارنامه دارد.

کد خبر 413283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha