همشهری آنلاین: زوج بسیار موفق «لونه زنبور» در روزهای آینده مقابل دوربین کارگردانی می‌روند که این روزها فیلم ۱۵ میلیاردی «تگزاس» را روی پرده سینماها دارد.

فیلم سینمایی لونه زنبور

به گزارش همشهري آنلاين، محسن كيايي و پژمان جمشيدي كه از پركارترين بازيگران چند سال اخير سينماي ايران هستند، نخستين بار در «لونه زنبور» خوش درخشيدند و يك فروش 9 ميليارد توماني براي سومين تجربه كارگرداني برزو نيك‌نژاد (پس از «ناخواسته» 1392 و «زاپاس» 1394») رقم زدند. طبيعي بود حضور يك زوج شيرين و دوست‌داشتني مقابل دوربين ديگر فيلمسازان را هم به فكر استفاده از هنر جذب تماشاگر آنها بيندازد.

در اين ميان، قرعه به نام سيدمسعود اطيابي افتاد كه با «تگزاس» نشان داد رگ خواب تماشاگر را خوب مي‌شناسد. سازنده «خروس جنگي» و «اخلاقتو خوب كن» كه «تگزاس» را با حضور حميد فرخ‌نژاد، سام درخشاني، جمشيدي و چند بازيگر خارجي در برزيل ساخته، براي پروژه تازه خود يعني «ديناميت» سراغ زوج اصلي «لونه زنبور» رفته و در آينده نزديك آن را با حضور چند بازيگر شناخته‌شده و موفق مقابل دوربين مي‌برد.

احمد مهرانفر با سابقه درخشان پنج‌گانه «پايتخت» و فيلم در حال اكران «كاتيوشا»، نازنین بیاتی پس از فيلم 20 ميلياردي «آينه بغل»، زیبا کرمعلی و نادر سلیمانی با يك تجربه خوب همكاري در «لاتاري» و میرطاهر مظلومی، مجید شهریاری و امید روحانی ديگر بازيگران «ديناميت» در فضايي شادي و كمدي هستند كه همراه با هنرنمايي كيايي و جمشيدي از همين امروز وعده توليد يك فيلم ميلياردي ديگر را مي‌دهند.

جمشيدي امسال در فيلم‌هاي «ما همه با هم هستيم» كمال تبريزي، «لابيرنت» اميرحسين ترابي و «ايده اصلي» آزيتا موگويي مقابل دوربين رفته يا قرارداد بسته و «ديناميت» چهارمين پروژه او در سال 97 است. كيايي هم پس از بازي در پنج فيلم در سال 96، كوشيده امسال گزيده‌كارتر باشد. برادر كوچك‌تر مصطفي كيايي در سريال «ساخت ايران 2» بازي كرده و منتظر كليد خوردن «ماجراي نيمروز: رد خون» به كارگرداني محمدحسين مهدويان است.

کد خبر 413272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha