همشهری آنلاین: برترین بانوی وزنه‌بردار ایران گفت: با اینکه مربی ندارم و شش ماه پیش برای اولین بار استارت زده‌ام اما رکوردهایم بد نیست.

وزنه برداری بانوان

الهام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: حدود شش ماه پیش وزنه‌برداری را استارت زدم و بعد از دیدن اطلاعیه رکوردگیری فدراسیون با چهار جلسه تمرین شروع کردم و با اینکه تکنیک بلد نبودم اما عملکردم خوب بود و مسئولان فدراسیون ذوق کردند.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود تمرین می‌کنم که امکانات نداریم و مجبورم در سالن بدنسازی تمرین کنم و مربی‌ای که هر روز تمریناتم را زیر نظر بگیرد نیز ندارم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کرده در این مدت عملکردش به این خوبی باشد؟ گفت: رکوردهای تمرینی‌ام از مسابقه بهتر بود اما بی‌تجربگی و شرایط روز مسابقه که بدون مربی و تک و تنها بودم و حتی وزنه‌ها را هم خودم انتخاب می‌کردم مانع ثبت رکوردهای تمرینی‌ام شد.

این ورزشکار لرستانی تاکید کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال است و می‌خواهم اینقدر رکوردهایم را بهتر کنم که به اهدافم دست پیدا کنم و به نظرم دور از دسترس نیست.

وی یادآور شد: رکوددار این دسته ورزشکار چینی است که در یک ضرب ۱۱۷ و دوضرب ۱۴۰ کیلوگرم وزنه می‌زند و از بچگی شروع کرده و سه مربی تخصصی دارد اما بنده بدون مربی و در فقر امکانات این رکوردها را ثبت کرده‌ام.

وی تصریح کرد: با شش ماه تمرین، بدون مربی و اینکه پول خرید وسیله ندارم و میله هالتر قرض می‌کنم به نظرم رکوردم خوب است.

به گزارش ایسنا، الهام حسینی در نخستین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری بانوان ایران با رکورد ۶۵ یک ضرب، ۸۵ دوضرب و مجموع ۱۵۰ کیلوگرم در دسته ۶۳ کیلوگرم قهرمان شد و عنوان برترین وزنه‌بردار را کسب کرد.

کد خبر 413233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha