مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اولین تور شمیران‌گردی با اتوبوس‌های گردشگری در رینگ و محورهای گردشگری شمال تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،مجید صالحی فیروزآبادی، مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با بیان خبر فوق اظهار داشت : اصحاب رسانه اولین شرکت‌کنندگان تور شمیران‌گردی با اتوبوس‌های گردشگری هاپ آن هاپ آف(Hop-On Hop-Off) خواهند بود که به زودی برگزار خواهد شد.

اين مراسم با حضور علی اصغر خرمی شریف، قائم مقام شهردار منطقه،محمود منیعی، مشاور عالی شهردار منطقه ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه یک برگزار شد.

مجيد صالحي فيروزآبادي گفت: در این رینگ گردشگری در حدود 100 جاذبه گردشگری،تاریخی، مذهبی، فرهنگی ،هنری و میراث طبیعی و اماکن تفریحی در نظر گرفته شده است که دارای 10 ایستگاه در سطح منطقه است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک همچنین گفت : ما اصحاب رسانه را نمایندگان افکار عمومی در جامعه می‌دانیم و تلاشمان این خواهد بود که تعاملی سازنده،منسجم و هماهنگ با آنان داشته باشیم و با صداقت،سرعت و دقت ارتباطمان را ادامه دهیم.

صالحی با اشاره به رسالت روابط عمومی‌ها در مدیریت شهری افزود:وظیفه ما انتقال اطلاعات دقیق و مورد نیاز از طریق رسانه‌ها به شهروندان است و به دنبال این هستیم تا محتوای ارزشمند و فاخر به نام شمیران و منطقه یک تولید و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهیم و تعارضی بین ما و رسانه‌ها وجود ندارد.

او با اعلام آمادگی در تعامل سازنده با رسانه‌ها تصریح کرد: بیاییم در خصوص مسائل شهری دیدگاه شهروندان را جویا و با تعامل یکدیگر،حساسیت‌های افکار عمومی را شناسایی و بر اساس آن پرونده خبری ایجاد کنیم تا با ارائه اطلاعات صحیح به شهروندان آنها را در مدیریت شهری منطقه سهیم کنیم.

کد خبر 413086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha