همشهری‌آنلاین: رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به حادثه انفجار روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در آکادمی ملی المپیک گفت: هیچ‌کدام از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی، در این حادثه آسیب ندیده‌اند.

تابش، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پی حادثه تاسف بار انفجار در تاسیسات فنی آکادمی المپیک،  در تماس تلفنی با صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک جان باختن سه تن از کارگران پیمانکاری فنی را به او و خانواده‌های آنان تسلیت گفت و علو درجات آنان را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت کرد.

به گزارش ایسنا، صالحی امیری نیز در این تماس تلفنی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار و ابراز همدردی با خانواده داغدیدگان، گفت: اقدام برای در مدار قرار گرفتن چیلر هوایی تعمیر شده توسط پیمانکار در محیطی که نشتی گاز داشته و اتصال به برق داشته است علت انفجار بوده است.

به گفته او، هیچ‌کدام از ورزشکاران تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی که در محل سالن‌های آکادمی به کار آماده‌سازی مشغولند، آسیبی ندیده‌اند.

براساس این گزارش، بعد از انفجار اعضای تیم کبدی که برق سالن‌شان تامین شده در آکادمی باقی مانده‌اند و ورزشکاران تیم‌های اسکواش و شمشیربازی و کاراته به سایر خوابگاه‌های ورزشی انتقال یافته‌اند و تا زچهارنشبه 17 مرداد که کار تامین برق و تهویه مطبوع سالن‌های آکادمی برقرار شود، مجددا استقرار و تمرینات‌شان را در سالن‌های آکادمی المپیک از سرخواهند گرفت.

برخی از ورزشکاران ایرانی شرکت‌کننده در بازی‌های آسیایی به جاکارتا اعزام شده‌اند و طبق برنامه تنظیمی طی روزهای آینده، بقیه تیم‌ها اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، موتورخانه آکادمی ملی المپیک در خیابان سئول تهران عصر سه‌شنبه حین تعمیر منفجر شد که در این حادثه سه نفر از کارگران پیمانکار تاسیسات آکادمی کشته شدند.

کد خبر 413054

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha