همشهری آنلاین: تفاهم‌نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور با حضور پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهردار منطقه چهار امضا شد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، محسن پورسیدآقایی در نشست امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به احداث مرکز معاینه فنی جدید در محدوده منطقه چهار شهرداري تهران گفت: با احداث مرکز معاینه فنی جدید و مکان‌یابی مناسب، ترافیک شدید به وجود آمده در مرکز معاینه فنی سراج و خیابان‌های اطراف برطرف خواهد شد.

حسینی‌نژاد مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک تهران با اشاره به مشخصات این پروژه عظیم شهری گفت: به زودی کلنگ احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور با داشتن 10 خط و پیشرفته‌ترین و بروزترین تجهیزات معاینه فنی در منطقه چهار زده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر زمینی در تقاطع بزرگراه شهید زین‌الدین دماوند، پشت کارخانه آزمایش پیشنهاد شده است و مراحل کاری نظیر اخذ مجوز از سازمان سرمایه‌گذاری، تهیه مقدمات و تنظیم آگهی مزایده انجام گرفته و به محض نهایی شدن طرح اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران نیز در این نشست با اشاره به وجود مشکلات مرکز معاینه فنی خودرو خیابان سراج خاطرنشان کرد: به علت تردد تعداد زیاد خودروها در طی روز به این مرکز، ایجاد صف‌های طولانی و نبود امکانات رفاهی از جمله سرویس‌های بهداشتی در داخل صف‌ها و نارضایتی و شکایات پی در پی رانندگان و شهروندان، لزوم نقل مکان مرکز معاینه فنی ما را برآن داشت تا در صدد مکان‌یابی مناسب برای این مهم باشیم.

کد خبر 413035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha