همشهری آنلاین: رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه خبرنگاران متعهد، رزمندگان خط مقدم جنگ رسانه‌ای انقلاب اسلامی با غرب هستند، گفت: اهالی رسانه صدای رسای مستضعفین و محرومان بوده که با کمترین امکانات در مقابل شبهات و عملیات روانی ابررسانه‌های غربی می‌ایستند.

لامحسین غیب پرور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامحسین غیب پرور، در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی‌های اصحاب رسانه در عرصه‌های آگاهی‌بخشی و نمایش قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور است.

وی افزود: در واقع هیچ کس نیست که منکر لزوم دسترسی سریع، آزاد و صحیح به اطلاعات باشد و در این میان خبرنگاران کسانی هستند که با تحمل سختی‌ها و ناملایمات‌های بسیار، متعهدانه، دلسوزانه و مسئولانه امر اطلاع رسانی به مردم را به دوش می‌کشند.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: امروز رسالت خبرنگاران انقلابی، جنگ با ابررسانه‌های جبهه کفر جهانی است که دائماً علیه نظام اسلامی تبلیغات مسموم می‌کنند و در این نبرد سهمگین باید با تفکر بسیجی و جهادی حیله و تزویر رسانه‌های وابسته به ‌نظام سلطه را خنثی کنیم.

وی افزود: خبرنگاران متعهد با وجود تمام خطرات، در مقابل فساد، رانت‌خواری و ویژه‌خواری مفسدین اقتصادی قد علم کرده‌اند و از حقوق مردم ایران دفاع می‌کنند.

کد خبر 412990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha