سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اکران تازه‌ترین فیلم جانی دپ که برای یک ماه دیگر (هفتم سپتامبر) برنامه‌ریزی شده بود، تا مدتی نامعلوم به تعویق افتاد.

جانی دپ در شهر دروغ ها

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، «شهر دروغ‌ها» به كارگرداني برد فرمن داستان راسل پول، كارآگاه پليس لس‌آنجلس را روايت مي‌كند كه با همكاري روزنامه‌نگاري به نام جك جانسن در پي يافتن قاتل نوتوريس بيگ است؛ خواننده‌اي با نام واقعي كريستوفر والاس كه بيشتر با لقب بيگي اسمالز شناخته مي‌شد. اين قتل يك سال پس از كشته شدن توپاك شكور، رپر 25 ساله آمريكايي در سپتامبر 1996 رخ داده بود.

دپ كه در «شهر دروغ‌ها» با فورست ويتكر همبازي است، در يكي دو سال اخير با بحران‌هاي اخلاقي و اجتماعي فراوان دست و پنجه نرم كرده است. از جمله ماجراي توهين كردن و مشت زدن به يكي از عوامل همين فيلم. گرگ بروكس كه مدير لوكيشن پروژه «شهر دروغ‌ها» بود، پس از رد پيشنهاد شكايت نكردن از بازيگر، كارگردان و تهيه‌كنندگان فيلم اخراج شد و تصميم گرفت عليه آنها در دادگاه اقامه دعوا كند.

از اين رو، شركت پخش گلوبال رود اينترتينمنت تصميم گرفت براي مدتي نامعلوم اكران عمومي «شهر دروغ‌ها» را به تعويق بيندازد. هنوز تاريخي براي نمايش احتمالي اين پروژه بزرگ هاليوودي اعلام نشده است. «شهر دروغ‌ها» با فيلمنامه كريستين كنترراس بر اساس كتاب غيرداستاني «هزارتو» نوشته رندال سوليوان ساخته شده و نكته عجيب اينكه معماي قتل مرموز بيگ پس از حدود دو دهه هنوز در اداره پليس لس‌آنجلس حل نشده و پرونده باز مانده است.

دپ 55 ساله دو سال پيش در پي يك دعوا و رسوايي تمام‌عيار از همسر بازيگرش امبر هرد جدا شد. ماجراي زد و خورد آنها در خانه با انتشار تصوير چشم بادكرده هرد به رسانه‌ها راه يافت و دپ سرانجام اوت سال گذشته از همسرش طلاق گرفت. او سال گذشته ناچار شد دعواي حقوقي با مدير پيشين برنامه‌هايش را با دادن 25 ميليون دلار حل و فصل كند و يك برگ ديگر به پرونده رسوايي‌هاي خود بيفزايد.

کد خبر 412968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha