همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با تلاش برای رفع هرچه سریع‌تر معارضات تاسیساتی در ضلع جنوب پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین، جبهه شمالی این پروژه نیز فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس احسان نوش آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به بازنگری در طرح قبلی زیرگذر امتداد خیابان استادمعین و تصمیم به عبور تونلی از عرض خیابان آزادی، کار حفاری و احداث 63 حلقه شمع جدید و همچنین تقویت شمع‌های موجود در خیابان شهید اکبری آغاز شده و طبق برنامه ادامه دارد.

احسان نوش‌آبادي در تشریح اقدام‌هاي انجام شده براي رفع معارضات تاسیساتی پروژه، از اجرای شبکه جایگزین لوله 300 میلیمتر آب در خیابان استادمعین خبر داد و گفت: بخش عمده اقدام‌هاي اجرایی براي جابه‌جایی شبکه مخابرات این محدوده نیز انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی، کنارگذر غربی خیابان استادمعین گشایش یابد تا شرایط انسداد کنارگذر شرقی این معبر و ادامه عملیات رفع معارض فراهم شود.

لازم به ذکر است با بهره‌برداری از این پروژه تونلی، ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) بهبود می‌یابد. برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.

کد خبر 412962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha