سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از برخورد سمند با یک دستگاه اتوبوس در خیابان شهید رجایی و فوت یک سرنشین سمند خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني در گفت وگو با شهرنوشت توضيح داد: ساعت 6:59 دقیقه صبح سه‌شنبه 16 مرداد یک مورد حادثه تصادف در خیابان شهید رجایی بالاتر از بزرگراه بعثت به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

جلال ملكي ادامه داد: با رسیدن عوامل آتش‌نشانی مشخص شد، یک خودروی سواری سمند با 6 سرنشین به دلیل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس که خالی از مسافر بود، برخورد کرده بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان که در مدت دو دقیقه به محل حادثه رسیدند، چهارنفر از سرنشینان که شامل دو آقا و دو کودک بودند، از خودرو خارج شده اما دو خانم در داخل اتاق خودرو مبحوس بودند.

ملکی با بیان این‌که آتش نشانان هر دونفر را با رعایت موارد ایمنی بلافاصله از خودرو خارج کردند، گفت: بعد از معاینات لازم توسط عوامل اوژانس مشخص شد، یکی از این خانم ها که حدود 52 ساله بود، جان خود را از دست داده است و دومی دچار آسیب دیدگی شده که همه مجروحان تحویل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: ساعت 7:45 دقیقه این عملیات پایان یافت و محل برای بررسی حادثه تحویل راهور شد.

او تاکید کرد: از رانندگان تقاضا داریم فاصله طولی را براي توقف به موقع خودرو به هنگام ترمز زدن رعایت کنند.

کد خبر 412958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha