همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز دور دوم بررسی مشکلات پروژه‌های حمل و نقلی مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد.

محسن پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح سه‌شنبه 16 مرداد در حاشیه بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه چهار با حضور در جمع خبرنگاران، گفت‌: از سال گذشته یکی از برنامه‌های معاونت حمل و نقل این بود که به بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر تهران در حوزه حمل و نقل بپردازد و بر همین اساس از شهرداران و معاونان حمل و نقل درخواست شده بود که با حضور در معاونت حمل و نقل نسبت به بیان مشکلات خود بپردازند که خوشبختانه مسائل و مشکلات ۲۲ منطقه شهر تهران بررسی شد و حالا دور دوم نظارت و بازرسی آغاز شده‌است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محسن پورسيدآقايي گفت که از امروز چهار تیم مدیران معاونت حمل و نقل و تمامی روسا و مدیران عامل شرکت ها و سازمان‌ها با حضور در منطقه به بررسی پروژه‌های احداث شده و تصمیم‌هاي اخذ شده اقدام می‌کنند.

پورسید آقایی با بیان این که در این دوره تیم معاونت حمل و نقل با حضور در مناطق در مورد اجرا شدن یا نشدن تصمیم‌هايی که در دور اول جلسات گرفته شده و همچنین بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها اقدام می‌کند، گفت‌: خوشبختانه دور دوم بازدیدهایمان از منطقه چهار شروع شد و از ساعت شش صبح بازدید میدانی از پروژه‌ ها انجام شده‌است و این بازدید به برگزاری جلسه معاونان معاونت حمل و نقل در همان منطقه ختم می‌شود.

او با اشاره به این که خوشبختانه در این بازدید دریافتیم که بخشی از تصمیم‌هاي جلسات ستادی انجام شده است و برخی دیگر نیز در حال‌ اقدام است، گفت‌: البته باز هم باید در مورد پروژه‌های حمل و نقلی این منطقه رایزنی کرد.

پورسيدآقايي افزود: دور دوم از تمام مناطق شهرداری تهران بازدید خواهد شد. 

او در مورد جابه‌جایی مرکز معاینه فنی "سراج"، توضيح داد: یکی از تصمیم‌هايی که در جلسه ستادی گرفته‌شد، بحث جابه جایی مرکز معاینه فنی سراج بود که در حال‌ حاضر در مرکز بافت مسکونی قرار گرفته است و صف ورودی خودروها به این مرکز موجب نارضایتی مردم شده است و تصمیم گرفته شد تا مرکز معاینه فنی سراج به یک منطقه دیگر منتقل شود که نقشه‌های آن تهیه شده است و امیدواریم ظرف یک سال آینده مرکز جدید راه‌اندازی شود.

پورسيدآقايي افزود: این مرکز در کنار اتوبان بابایی قرار دارد و ۱۰ خط مکانیزه معاینه فنی دارد که می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی شرق تهران محسوب شود.

کد خبر 412950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha