همشهری آنلاین: معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت‌: وزیر ورزش و جوانان از حادثه پیش آمده برای کیمیا علیزاده بسیار ناراحت شد و از من خواست به هر شکل ممکن از این قهرمان ارزنده حمایت شود.

کیمیا علیزاده

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در تماسی تلفنی با کیمیا علیزاده ضمن آرزوی سلامتی و حضور مجددش در میادین ورزشی ، سلام مسعود سلطانی فر و دستورات وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون تکواندو برای حمایت کامل درمانی را به اطلاع او رساند و گفت‌: سلطانی فر از حادثه پیش آمده برای او بسیار ناراحت شد و از من خواست به هر شکل ممکن از این قهرمان ارزنده حمایت شود.

فریبا محمدیان همچنین ، ‌اضافه کرد: ورزشکاران و جوانان این کشور سرمایه‌های ایران هستند و در وهله اول سلامتی آنها مورد توجه وزارتخانه است و پس از آن حضور در میادین ورزشی وافتخارافرینی از اهمیت برخوردار است.

او در ادامه به کیمیا علیزاده اطمینان داد که با جسارت و اعتماد به نفسی که در وی سراغ دارد خواهد توانست تا در المپیک ۲۰۲۰ مجموعه افتخاراتش را تکمیل کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان، خاطر نشان کرد: مردم ایران و مسئولان ورزش برای سلامتی و بهبود آسیب‌دیدگی فرزند ورزشکار خود دعا خواهند کرد.

کد خبر 412920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha