دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: صدای فاطمه معتمد آریا بر روی جدیدترین فیلم پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روایتگر «شب ترسناک لومو» شده است.

سینما

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، پویانمایی «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور با تکنیک دوبُعدی دیجیتال و در مدت زمان 10 دقیقه تلاش می‌کند کودکان را با مفهوم ترس و چگونگی مقابله با آن در قالب داستانی فانتزی آشنا کند.

خلاصه داستان این پویانمایی چنین است که بچه گربه‌ای یک فیلم ترسناک می‌بیند و مجبور می‌شود با پیامدهای آن ترس روبه‌رو شود.

فیلم‌نامه این اثر پویانمایی نیز نوشته‌ی معین صمدی و فایزه کشاورزیان است و مهدی شیری تصویرسازی‌های آن را انجام داده است.

 هم‌چنین مهدی علی‌بیگی طراحی کاراکتر، میلاد موحدی موسیقی و نیما قاسمی صداگذاری این اثر هنری را برعهده داشته‌اند و رسول شیری به عنوان تصویرساز و انیماتور در تولید آن همکاری کرده است.

در عین‌حال کامپوزیت و تدوین‌ پویانمایی «شب ترسناک لومو» را نیز خود ساره شفیعی‌پور انجام‌ داده است.

بر همین اساس ویژگی‌های صدای فاطمه معتمد آریا(راوی این فیلم) به کودکان خردسال - به‌عنوان مخاطبان اصلی این انیمیشن - آرامش می‌بخشد و کمک می‌کند تا آن‌ها بر ترس خود از موجودات خیالی در شب غلبه کنند.

کارگردان این اثر پیش از این آثاری از جمله «پنجره فولاد»، «چراغ گنبد»، «درخت»، «بالاتر از ابرهای خاکستری»، «روشنایی» و... را نیز کارگردانی و جوایز متعددی از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است.

کد خبر 412866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha