مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از همکاری سازمان متبوعش با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف رونق کسب و کارهای کوچک و خانگی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهرنوشت، رمضان لطفی، معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به نقش تسهیلگری شهرداری تهران در حوزه کارآفرینی گفت: تقویت و توسعه بنیه اقتصادی شهروندان، نشاط و پویایی جوامع محلی را در پی خواهد داشت. در شرایط کنونی و با توجه به نیاز درآمدی و معیشت شهروندان، توجه ویژه به کسب و کارهای کوچک و خانگی در این حوزه نقش بسزایی دارد .

رمضان لطفي افزود: تجارب موفق در ایجاد کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی و با در نظر گرفتن ابعاد تسهیلگری در جهت راه‌اندازی و توسعه این امر، نقش مهمی در نشاط اقتصادی با رویکرد اجتماع محور ایفا می‌کند. از این رو حوزه توانمندسازی و کارآفرینی با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت رونق کسب و کارهای کوچک در شهر تهران برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد.

لطفی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی گسترده در سطح محله‌ها و فراخوان افراد، مصاحبه‌های تخصصی و شغلی و علاقمندی‌های افراد، آموزش‌های کوتاه مدت در رشته‌های مشخص توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ارائه گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان، ارائه مجوز و اختصاص تسهیلات متناسب برای راه‌اندازی کسب و کار از سوی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهم‌ترین اقدام‌ها در این حوزه است که باید مور توجه ویژه قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند براي کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سرای محله‌ها مراجعه كنند.

کد خبر 412834

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha