مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از همکاری سازمان متبوعش با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف رونق کسب و کارهای کوچک و خانگی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهرنوشت، رمضان لطفی، معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به نقش تسهیلگری شهرداری تهران در حوزه کارآفرینی گفت: تقویت و توسعه بنیه اقتصادی شهروندان، نشاط و پویایی جوامع محلی را در پی خواهد داشت. در شرایط کنونی و با توجه به نیاز درآمدی و معیشت شهروندان، توجه ویژه به کسب و کارهای کوچک و خانگی در این حوزه نقش بسزایی دارد .

رمضان لطفي افزود: تجارب موفق در ایجاد کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی و با در نظر گرفتن ابعاد تسهیلگری در جهت راه‌اندازی و توسعه این امر، نقش مهمی در نشاط اقتصادی با رویکرد اجتماع محور ایفا می‌کند. از این رو حوزه توانمندسازی و کارآفرینی با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت رونق کسب و کارهای کوچک در شهر تهران برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد.

لطفی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی گسترده در سطح محله‌ها و فراخوان افراد، مصاحبه‌های تخصصی و شغلی و علاقمندی‌های افراد، آموزش‌های کوتاه مدت در رشته‌های مشخص توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ارائه گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان، ارائه مجوز و اختصاص تسهیلات متناسب برای راه‌اندازی کسب و کار از سوی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهم‌ترین اقدام‌ها در این حوزه است که باید مور توجه ویژه قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند براي کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سرای محله‌ها مراجعه كنند.

کد خبر 412834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha