همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون از پاسخ‌های علوی درباره اعطای ۲ هزار و ۵۰۰ گرین کارت در جریان مذاکرات و قانع نشدن جلالی از جواب‌های وزیر اطلاعات خبر داد.

ایلنا نوشت: سیدحسین نقوی حسینی درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه با حضور محمود علوی وزیر اطلاعات با هدف پاسخگویی وزیر به سوالات جهانبخش محبی‌نیا و کاظم جلالی برگزار شد.

وی تصریح کرد: سوال محبی‌نیا درباره برآوردهای امنیتی وزارت اطلاعات بود که وزیر هم توضیحاتی را در این باره ارائه داد. محبی‌نیا درجلسه بیان کرد که بعدا درباره قانع شدن یا نشدن از پاسخ‌های وزیر توضیح خواهد داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: سوال کاظم جلالی هم درمورد ۲ هزار و ۵۰۰ گرین کارت آمریکا بود که گفته شده بود در جریان مذاکرات برجام اخذ شده است.

نقوی حسینی گفت: وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال تاکید کرد که وزارت اطلاعات در جریان مذاکرات حضور داشته و ما نه دیده و نه شنیده‌ایم که چنین موضوعی صحت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کاظم جلالی به این دلیل که این خبر انعکاس نامطلوبی بین افکار عمومی داشته است، از پاسخ وزیر اطلاعات قانع نشد و درنتیجه این سوال در صحن بررسی خواهد شد.

نقوی حسینی گفت: دستور دیگر جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی درباره اصلاح گذرنامه‌ها بود که موافقان و مخالفان نظرات خود را بیان کرده و پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون هم بررسی شد.

کد خبر 412805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha