همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه شش در نشست کاری با شهرداران نواحی منطقه خواستار توجه ویژه به موضوع اوقات فراغت شهروندان شد و گفت: زمین‌های خالی و فضاهای بی‌دفاع شهری در سطح منطقه باید شناسایی شده و به پاتوق فرهنگی برای شهروندان تبدیل شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمد رضا دهداری‌پور با اشاره به مرکزی بودن منطقه و تردد بالا و میلیونی شهروندان تصریح کرد: بدون صرف هزینه‌های هنگفت و با محور محله‌ها می‌توان برنامه‌های خوبی را برای شهروندان تدارک دید.

شهردار منطقه شش همچنین خواستار استفاده از ظرفیت‌های بلوار کشاورز برای برگزاری برنامه‌های شاد و تفریحی شد و گفت: براي غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان می‌توان کارهای نو و جدیدی را مد نظر قرار داد.

او با اشاره به وجود پارک‌های بزرگی همچون ساعی، لاله و ایرانشهر در منطقه ادامه داد: از ظرفیت تمامی پارک‌ها و سرای محله‌ها نیز باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان بهره برد.

شهردار منطقه شش با بیان این‌که افزایش نشاط اجتماعی منجر به بهبود زندگی شهروندان در تمام زمینه‌ها می‌شود، گفت: شهر پویا شهری است که شهروندان پویا و با نشاطی داشته باشد و شهروندان در طول سال نیازمند شادی و نشاط بوده و این‌طور نیست که بگوییم اوقات فراغت منحصر به فصل خاصی از سال می‌شود.

کد خبر 412627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha