همشهری آنلاین: پنجاه و ششمین جشنواره فیلم نیویورک با نمایش فیلم سینمایی «در دروازه ابدیت» به کارگردانی جولین اشنیبل به پایان می‌رسد.

ویلم دفو در در دروازه ابدیت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، درام زندگينامه‌اي «در دروازه ابديت» آخرين روزهاي زندگي پرفراز و نشيب ونسان ون‌گوگ را روايت مي‌كند و روز 12 اكتبر نخستين بار در منطقه آمريكاي شمالي در جشنواره نيويورك روي پرده مي‌رود. ويلم دفو كه سال گذشته با «پروژه فلوريدا» نامزد اسكار شده بود، مي‌تواند امسال هم با ايفاي نقش نقاش نامدار امپرسيونيست بار ديگر در فصل جوايز بدرخشد.

دفو در نقش ون‌گوگ، اسكار آيزاك در نقش پل گوگن، روپرت فرند، امانوئل سيگنر، متيو آمالريك و مدس ميكلسن ديگر بازيگران «در دروازه ابديت» هستند كه تقريبا يك ماه پس از رونمايي در نيويورك، در منطقه آمريكاي شمالي اكران مي‌شود. ضمن اينكه حضور در جشنواره فيلم ونيز بخت‌هاي آن را براي درخشش در فصل جوايز بيش از گذشته مي‌كند.

اشنيبل كه آخرين بار در 2010 روي صندلي كارگرداني «ميرال» نشسته بود، پس از عملكرد بسيار ضعيف اين فيلم در گيشه و واكنش‌هاي سرد منتقدان، حدود هفت سال از سينما دوري گزيد. فيلمساز 66 ساله آمريكايي پيش‌تر در سال‌هاي 2000 با «پيش از فرارسيدن شب» و 2007 با «لباس غواصي و پروانه» در اسكار خوش درخشيده بود.

جشنواره فيلم نيويورك امسال ميزبان نام‌هاي بزرگ سينماست؛ اين دوره با نمايش «محبوب» يورگوس لانتيموس آغاز مي‌شود كه درامي تاريخي است و با «رم» به كارگرداني آلفونسو كوارون ادامه مي‌يابد؛ روايتي سياه و سفيد درباره روزهاي نوجواني فيلمساز مكزيكي در سرزمين مادري.

کد خبر 412526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha